Tottenham reduce prețul ”ceștilor caterincă” !

Aflată încă într-o stare adâncă de depresie, după ce rivala de la Chelsea a câștigat Uefa Champions League, Tottenham se vede nevoită să facă sacrificii și pe piața de marketing. Astfel, valoarea întregii producții de cești, dedicată celebrării unei noi calificări în Liga Campionilor, a fost practic anulată de pierderea locului în cea mai puternică întrecere inter-cluburi în defavoare echipei lui Abramovich.

Deși mulți se așteptau ca ramura de marketing a lui Spurs să retragă în totalitate produsele pe piață, aceștia le-au menținut în vânzare, însă la un preț considerabil mai redus.

În aceste condiții, o cană care, având Tottenham în Liga Campionilor, costa 5 lire, a ajuns acum la un preț de Europa League, adică de o liră.

Până și site-ul oficial al clubului se auto-ironizează, descriind ceștile ca fiind : ”Excelente pentru utilizarea la domiciliu sau pentru o bătaie de joc la locul de muncă