Cu ce se mândresc oamenii de fotbal din România de Ziua Națională!

Trustul media-blogosferic Microbisme.com lansează de Ziua României o ediție de colecție intitulată ”Eroii fotbalului românesc”.
Numărul eroilor cu care se mândresc oamenii de fotbal din România este într-o abruptă creştere. Fie că locuiesc în Moldova, Transilvania, Oltenia, Dobrogea, Cadrilater, Basarabia, Bucovina sau Muntenia în România sau peste hotare, fiecare dintre valoroșii oameni de fotbal mioritici au un erou cu care se romândresc.

Să-i vedem:

George Becali se mândrește cu Vali Badea: ”După ce l-am scos din sărăcia lucie de la Vaslui, Bădișor m-a scos din sărăcie și,după 10 ani, m-a băgat din nou în grupele Uefa Champions League”

Adrian Mititelu nu poate merge nici la baie fără ochelarii săi: ”Cu ei am citit și Codul Penal, Civil și Constituția, datorită cărora îi voi băga la zdup pe greii fotbalului” a declarat zilele trecute Robin Hood de Oltenia.

Sorin Țerbea mulțumește DNA: ”Dacă nu erau procurorii de acolo, nu auzea nici mama dracului de mine. Eram o nulitate media, însă după abureala cu DNA, mă sună toate ziarele, televiziunile, radiourile, agențiile de presă, bloggurile și partidele politice”

Vasile Avram se mândrește cu:
- odrasla Marius Avram: ”Mânca-l-ar tata de fluieraș talentat! Nimeni nu vede mai bine ca el fazele importante”
- Cristi Nica, Robert Dumitru, Ovidiu Hațegan, Alexandru Tudor, Istvan Kovacs: ”Băeții mei de suflet!”

Arpad Paskany se mândrește cu Radu Petrescu: ”Io văzut la Radu arbitrul cum românii iubește la naționalitatea maghiară de la Cluj. România trebuiește să adere la egalitate și fraternitate între persoanele aceste”.

Gheorghe Ștefan îl are la inimă pe Traian Băsescu dar mai ales pe Jean Pădureanu, despre care spune: ”Di când nea Jean nu mai i pi prima scină, iechipili noastri nu mai pot promova binili pi prima scenă. Numai bini, sănătati și ni vidim la anu, bunuli pritin”

Jean Pădureanu plânge după Pinalty: ”Om de onoare ca Gheorghe nu mai găsești în fotbalul românesc. Nici pe ăștia din Liga 2 nu-i cumperi, pardon, bați ușor”

MM Stoica nu poate dormi fără a-i da un like lui Elton: ”Te amo piquitito!!! Ce, nu înțelegeți? Normal că nu, voi sunteți niște amatori. Eu sunt cel mai mare om de limbi din România. Chiar acum discutam cu Elton, care mai are un nepot de 16 ani și 120 de cm, pe care o să-l propun la Steaua.”

Răzvan Lucescu se mândrește cu noul iPad 3GS: ”După ce l-am înjurat pe Borcea, am dat UE Stelei și l-am făcut pe Crăciunescu tractorist amator folosind vechiul nokia 3310, iată că noul iPad mă scoate din belele. De exemplu, azi l-am înjurat pe Meme de toate rudele și n-am fost auzit..Ops!”

Femeile de serviciu de la stadionul Dinamo se mândresc cu fanii alb-roșilor. Florela Bisturiu, șefa de peluză a femeilor de serviciu a declarat: ”Suntem mândre de cei 25-30 de spectatori care vin la stadion. Ei nu lasă niciodată mizerie în urma lor, întrucât la sfârșitul fiecărui meci aruncă cu petarde și astfel ard toate cojile de semințe”

Marius Șumudică nu poate trăi fără chiloții ”Smiley”: ”Cu greu m-am abținut după meciul pe care arbitri ni l-au furat pe Național Arena, să nu le arăt lui Nica și Deaconu, noii mei chiloți cu picățele roz, cumpărați de la firma Smiley”

Marian Iancu se mândrește cu lanțul de fast-food-uri McDonalds, Pizza Hut, Domino Pizza, KFC și Burger King: ”Autoritățile locale nu fac parte din Universul meu, însă mâncarea din zona Banatului nu se compară cu nimic în lume”

Ilie Stan se mândrește cu acel 0-5 din Israel: (cu ochii în lacrimi) ”Sunt sigur că nu pot rămâne în istoria Stelei cu o victorie împotriva Chiajnei, fapt pentru care eșecul 0-5 cu Haifa ma face mândru...mândru că-mi voi vedea numele scris în cârțile de statistică, fie ea și negativă”

Marius Alexe se mândrește cu noul webcm 3D cumpărat de Blackfriday: ”Înainte foloseam un 2D în care nu mi se vedea din plin pectoralii, însă de când utilizez noul 3D, fetele mă văd mai bine. Intrați pe marius_???? și vizionați-mă!

Dorinel Munteanu este nedespărțit de flegma sa gigantică: ”Fie că joc în Liga 1 sau în Champions League, obișnuiesc să irig tot gazonul din preajma mea. De curând am și fost premit pentru acest lucru”

Dumitru Dragomir se mândrește cu un nou costum de mers la DNA: ”Păi ce bă, voi credeți că mai accept eu să mă calce toți anonimii din presă? S-o facă, și vor plăti. Am dat 300E pe acest costum”

Valeriu Răchită se mândrește cu salariul de la stat: ”E mare, rotund, nu conține viruși fiscali și îmi ține de cald”

Marius Lăcătuș se mândrește cu primele primele 15 minute din Steaua-Napoli: ”A fost un 3-0 pe care l-am pus deja pe noul DVD care va fi scos alături de primele minute cu Lyon”