EXCLUSIV! Ilie Stan, antrenor la Steaua! Iată scena ungerii!

După ce am fost primul blog din Europa Centrală și de Est care a anunțat cu surle și strâmbe plecarea lui Ronny Levy de la Steaua, iată că astăzi avem onoarea să prezentăm filmul alegerii lui Ilie Stan în funcția de viitor-fost antrenor al echipei de fotbal-obosit, Steaua București.
Acțiune, reacțiune, motor!

București, România, ora 16:04
Gigi Becali, monolog în fața presei: ”Hai mă, ce naiba, cum să ai emoții cu Larnaca, o echipă de Divizia C! Dacă nu-i bați nici p-ăștia La Revedere, pac-pac!
Astfel, cu mai puțin de 4 ore înainte de meci, Levy era 40% demis, întrucât era clar că Steaua n-are cum să bată o echipă cipriotă cu 3 clase peste toată Liga 1.

Nicosia, Cipru, ora 18:43
Meme trage cu urechea la o ultimă ședință tehnică ținută de Levy și află primul 11. În gândul celui mai tare manager din istoria fotbalului mioritic, se produc scenarii horror: ”Wow să-mi bag __?__ ! Ce naiba face nenorocitul ăsta de Levy?! Vrea să mă curețe sau ce talentul meu unicat vrea să facă cu acest sistem de joc?!”

București, România, undeva la o stână din Pipera, ora 19:32
În timp ce își mulgea una dintre cele 100 de oi pe care le deține ca hobby sau ca antistres, Gigi primește un telefon de la Mache, aflat, ca de obicei, pe budă:
- Alo! Nea Gigi, stâpăne, fii atent la mine!
- Ce-ai bă nebunule, ce sufli așa de greu, iar te cerți cu ”Emanuela” ?

- Nu șefu, că n-am timp (
minte)! Vreau să vă spun primul unșpe de azi!
- Aaaa..păi așa zi bă hahalero! Ia să văd.. - În poartă Tătărușanu ...
- Bă tu ești prost ??? (intervine Gigi, rostogolind în același timp găleata cu lapte în care a muls oaia)
- Stai stai nea Gigi, uitasem, nu e Tătă, ci Stanca. Apoi Latovlevici, Gardoș .... Brandan, Bourceanu, Prepeliță .... Tatu, Costea!

- Ce bă??? Jucăm cu 3 închizători, ăsta-i (Levy) nebun la cap!
- Nu știu nea Gigi dacă e nebun sau nu, eu știu că-i evreu...! - Bine bă boule.. hai pa! (și închide telefonul)

București, România, ora 20:48
Becali este sunat simultan de cele 456 de televiziuni de sport din România, cărora le spune: ”Ăsta nu-i fotbal, e un mare că..t! Cum să joci cu 3 închizători când vrei victorie ?

București, România, ora 21:52
AEK Larnaca -Steaua 1-1! Gigi intră din nou în direct și concluzionează: ”N-am jucat nimic, voi lua măsuri drastice după acest egal rușinos, cu o echipă de 2 lei”

București, România, ora 22:35
Gigi e roșu de furie! Rapid conduce pe Eindhoven cu 1-0, iar patronul Stelei e mai sigur ca oricând: ”Dacă Levy nu pleacă singur, îl dau eu afară! Ui Rapidul, ui Dinamo, cu antrenori români, tineri rup norii”

București, România, ora 23:46
Gigi stă și cugetă! Virgil, Strizu și Luțu se oferă rând pe rând să-i facă o cafea! Va urma o noapte lungă!
Dintr-o dată, Gigi tresare: ”Dă-mi Doamne un semn, pe cine să pun antrenor? (iar în mintea evlaviosului nostru patron apar fel și fel de nume):
* Mihai Stoichiță? Nu, ăsta e mult prea credincios, și va sta mai mult după curul meu decât după Tănase și ăilalți. * Ilie ”Poezie-Tragedie-Parodie-Prostie” Dumitrescu? Neh! P-ăsta îl dau afară în 4-5 zile și apoi mă pârăște la Grăsanovici. * Oleg, Walter, Massimo? Nu nu, nu mai vreau străini, că ăștia mă înjură pe la spate în limbile lor, chineză, arabă sau braziliană dinaia”

București, România, ora 00:37
După mai multe ture de palat, Gigi se oprește la icoana cu Sfântul Ilie, iar apoi, dintr-o dată se aude un zgomot: ”Daaaaaaaaaa, el e Doamne Ilieeeee” Imediat, Luțu pune mâna pe mobil și formează numărul lui Ilie Poezie! Văzându-l, Gigi îl întreabă acid:
- Ce faci Hagi ?, la care Luțu îi răspunde:
- Îl sun pe Ilie Dumitrescu stăpâne, așa cum ai dat de înțeles!

- Da, bine faci, da nu pe Ilie Tragedie, ci pe alt Ilie!
Luțu stă și se gândește: ”Care Ilie să fie mânca-ț-aș, că io nu cunosc nici un arab cu acest nume”. Apoi, Gigi face lumină:
- E STAN, ILIE STAN, bă boule!


Și uite așa, pentru 3-4 săptămâni, Steaua are un nou viitor-fost antrenor, pe numele său Ilie Stan.
Până la numirea viitorului antrenor, probabil Iulian Miu, ajutat de Adi Matei și Erik Lincar, Steaua va continua să urce pe dealul rușinii: subsolul clasamentului în Liga I și eliminare din Europa League.

foto