Da fotbalu', unde e fotbalu' ?

Faptul ca fotbalul ca sport nu mai exista de ceva timp in Romania, nu mai este o noutate nici pentru cel mai paralel fan al acestui fenomen, insa ceea ce am vazut in aceste zile pe posturile de sport (teoretic de sport), si probabil ca nu numai eu, ma face sa ma intreb de ce naiba se mai foloseste cuvantul "sport" in numele unor televiziuni. Facand o paranteza, ce ar fi daca un anume post de televiziune, sa luam la intamplare sport.ro, s-ar transforma in mocirla.ro, laturi.ro sau skandal.ro ? N-ar suna mai normal si mai conform cu realitatea ?
Revenind la ceea ce am vazut, nu pot spune ca m-a socat, ci mai degraba mi-a intarit convingerea ca fotbalul mai exista doar ca balci sau, parafrazand o vorba la moda in Liga 1, fotbalul moare!
Imaginile la care fac referire vin de la finalele Campionatului National de Juniori A1: Viitorul Constanta vs. FC Timisoara, pentru primele doua pozitii, respectiv Dinamo vs. Poli 2002, pentru medaliile de bronz.
Dar ce mi-a fost dat sa vad la un post de "sport" legat de acest eveniment ? Pai, procentual vorbind, am vazut cam asa: 0% fotbal si 100% oameni de fotbal. Nici macar 1 fir de iarba de pe acel teren nu am vazut pe ecran, cat despre acei tineri jucatori, ce sa mai discut, ei fiind tratati cu o indiferenta cum numai la noi intalnim.
In schimb, in acel 100% am vazut unspe mii de cadre cu personaje mai mult sau mai putin importante din fotbalul autohton. I-am vazut pe nemuritorii Sandu si Dragomir de sus, de jos, din stanga, din dreapta, dar si lateral; l-am vazut pe un alt 'clasic', Gigi Chivorchian si, nu in ultimul rand (aici se potriveste si la propriu) l-am vazut in 3D pe cel mai guraliv personaj din Europa Centrala si de Est, Marian Iancu.
Cat despre ostilitatile din teren...care teren ?!