EXCLUSIV: Adevarul in scandalul Mititelu vs. Barboianu!

Pe toate posturile TV, radio, net, videochat (cu sau fara oltence hot), USB, USL, RMN, se intoarce pe toate fetele (s-a intors deja, dar n-a mers "bloggeru'"sa scriu mai devreme) scandalul "Benzinaria" dintre patronul Universitatii Craiova, Adrian Mititelu si ex-jucatorul echipei, Stefan Barboianu.
Dupa cum ati vazut, partile implicate vin cu fel si fel de scenarii legate de aceasta presupusa "intalnire". Pe de o parte, junele Barboianu sustine ca ar fi fost "luat de gat" de catre Mititelu, iar pe de alta parte, acesta din urma zice ca "nu l-am atins, ci l-am facut nemernic".
Din cate se pare, toate aceste scenarii par a fi anulate de ultimele informatii survenite pe adresa blogului nostru www.microbisme.com

Astfel, un martor ochiular care isi baga benzina de 12 lei (ca n-avea mai mult), a surprins pe reportofonul sau intregul dialog dintre cei doi infierbantati olteni.
Inainte de a da drumul video-textului, haideti sa vedem ce am "in mana":
* Data si locul scandalului: 9.05. 2011, Craiova, orele 23 si ceva!
* Benzinaria "Lubenita"
* Personaje: Mititelul Adrian (sef), Barboianu Stefan (oltean-caine), Bibisor Buleica (benzinar) si Gigel Cosarca (fan oltean, viitor pandur)
Iata cum au stat lucrurile:
- Barboianu, actual jucator la Dinamo, obosit fiind dupa o zi petrecuta la DNA si in drum spre Bucuresti, hotareste sa faca un popas la Lubenita , benzinaria preferata a Olteniei
- imediat, de Lubenita se apropie o masina neagra cu 4 roti din care, aparent, iese un bec lucios; ulterior, camerele il identifica: e Adi Mititelu, care adoptase un stil RETRO(gradat)

Pe un ton de mafiot bazat, incep dialogurile:

Mititelu
: Ba nemernicule! Ma nenorocitule! Mai sluga de Becalieni care esti! Tu mai ai curajul sa calci pamanturile Olteniei ? Nu ti-e rusine mai tradatorule!

Barboianu: Stai calm nea bre nea Mititelule! Jur ca eu n-am vrut sa plec la catei! Jur ca m-au luat cu japka! Stiinta imi curge prin vene (si isi arata o vena albastra), chiar nu vedeti ?

Benzinaru' Buleica: Hooo ba! Bagati naibii benzina aia ca se facu coada in curu' vostru!

Mititelu: Ba esti prost ?

Barboianu: Nu nea Miti! Io nu am nicio vina, jur pe Mertzanu' meu....

Mititelu: Nu tu ma tradatorule! Nu vorbesc cu tine, ci cu prapaditul asta cu benzina!

Benzinaru' Buleica: Ce-ai bre ? Ti-e cald cu dintii-n gura ?

Mititelu: Tu nu vezi ca am Turbo Dizăl ? Si nu te da tare-n bombeu ca nu esti tu pepenele Olteniei mai panaramo!

Barboianu: Si a mea e tot pe motorina..mi-a dat-o nea Giovanni!

Enervat la culme, Mititelu sare la gatul tanarului oltean, moment in care dintr-o masina alaturata:

Gigel Cosarca, fan: Mititelule, nenorocitule, sarantocule, baaaaa....sa ne ...... baaaa .....huoooooo! Ne-ai bagat in B ma brutarule!

Intre timp, Barboianu o ia la sanatoasa spre Capitala! Si uite asa a mai pierdut Mititelu un jucator, o batalie, un campionat!

PS. Acest text este un pamflet..sau nu!


sursa foto