Am primit cel mai complex comentariu cu putinta...

Dar nu sunt deloc de acord cu el. Ei bine, Tano mi-a dat o replica pe masura la articolul ce a urmat meciului Real - Barca 0-2 (Mourinho, nici nu știi cât de mic începi să fii!). Este parerea lui, i-o respect, dar asta nu inseamna ca sunt de acord cu el. O sa incerc si eu sa fiu scurt, desi imi va fi destul de greu, si sa ii dau niste raspunsuri:
1. Eliminarea lui Pepe nu a rupt nimic, intrucat si pana atunci Barcelona avusese posesia (71-29%) si, mai important, ocaziile cele mai importante au fost tot de partea catalanilor!
2. "11 la 11 se termina 0-0; in cel mai bun caz marca Madridul." Aici ai gresit formularea. Inteleg ca ai mers pe logica finalei din Cupa Regelui, insa trebuia zis asa: "11 la 11, si cu un noroc chior, se termina 0-0, in cel mai probabil caz marca Barcelona"
3.
"Ca antrenor Mourinho este cel mai bun din lume". Daca tu vii si imi zici ca unul care refuza jocul este cel mai bun, atunci te invit la AFL!
4. "Faza cu antijocul
(lui Mourinho) e o mare prostie". Da, inteleg ca Realul joaca frumos cu Osasuna Pamplona si cu Sporting Gijon si marcheaza de la 5 in sus. Nimic mai adevarat. Intrebarea e: "de ce nu joaca asa si cu echipe de calibrul Barcelonei". Ok, am inteles, tu vii si-mi spui ca barca are in componenta un messi, xavi sau iniesta primii 3 clasati in topul balonului de aur, plus villa. Ei bine, care-i faza, sa nu-mi zici ca Realul nu are jucatori de valoare in lot. Faptul ca Mourinho merge pe mana unor "ciobani" gen Pepe, Marcelo sau Lass si lasa pe banca fotbalisti care joaca fotbal, e EXCLUSIV problema lui.
5. "
Guardiola nu este un antrenor mare, el cand va pleca la alta echipa va deveni un anonim." Da, da si da. Asta este o presupunere logica, dar care, daca este aruncata acum, nu-si are nicio valoare. De ce ? Simplu! Pep se afla inca in curtea catalanilor, si bine-i sta! Si stii de ce ii sta bine? Si mai simplu. Il calca in picioare pe Mourinho oricand, la orice ora si cu orice scor posibil!
6.
"Messi nu este cel mai bun jucator din istoria fotbalului" Ok, reformulez: Messi este CEL MAI MARE SPORTIV DIN ISTORIA TUTUROR SPORTURILOR
7. Faza cu "cele mai bune echipe din istoria fotbalului" pe care mi le-ai insirat sunt chestiuni relative. Alte vremuri, alt stil, alta viteza. Daca e sa apreciem prin paralele, pot si eu sa zic ca Messi "trimitea dupa seminte" o defensiva Toricelli, Ferarra, Carerra, Pesotto, di Livio, lucru mai mult decat plauzibil, nu crezi ?


PS. N-am spus niciodata ca "
Barca e cea mai buna echipa din istoria fotbalului"
PS 2: Nu inca!