Mircea Lucescu ar fi zis asa...

Sincer sa fiu nu vreau sa fiu in pielea lui Arsene Wenger dupa dramaticul meci, pierdut practic (de la 0-4 sa fii egalat) aseara, in fata celor de la Newcastele United. Cu siguranta, antrenorul "tunarilor" are multe sa le reproseze jucatorilor sai, in special lui Diaby si Rosicky, insa mult mai multe sunt de imputat arbitrului intalnirii, Phil Dowd, un fel de Ionica Serea de Premier League. Oricum, una peste alta, am avut un Newcastle - Arsenal 4-4, goluri frumoase, faze superbe, decizii dubioase de arbitraj si...da, la asta cu deciziile arbitrului am vrut sa ajung.
Haideti sa ne imaginam un pic amploarea acuzatilor de dupa acest meci, in care Arsenal a fost sau n-a fost dezavantajata, daca pe banca echipei londoneze l-am fi avut pe Mircea Lucescu, un om vesnic nedreptatit de soarta, comunisti, Steaua si implicit de arbitrii.
Asadar, iata opiniile domnului Lucescu legate de semiesecul usturator inregistrat de echipa sa, 4-4, in deplasarea de la Newcastle:

"Pai ce pot sa va spun, echipa mea a facut un joc bun, pe alocuri foarte bun, cu accente tehnico-tactice de calitate datorate in principal muncii pe care EU o depun la sedintele tehnice. Asa cum ati vazut, am deschis scorul vremelnic prin pustiul promovat de fostul antrenor Wenger, dar caruia tot munca mea i-a dat curaj sa mearga mai departe, ma refer aici la Theo, apoi un nou exemplu de exercitiu tactic ne-a adus un 2-0 pe tabela. Daca ati sesizat, Djourou, autorul golului, a fost mai mult rezerva in mandatul lui Arsene, iar acum, odata cu venirea mea, pur si simplu a explodat. Tot rodul mintii mele stralucite este si acest Robbie Van Persie, pe care l-am asezat pe linia careului mic, de unde a reusit si dubla, lucru pe care, atentie!!!, nu-l facea prea des cu Wenger, care il aseza dupa linie. Baietii au intrat asadar cu acest 4-0 la cabine, un avantaj datorat EXCLUSIV muncii mele, una 24 de ore din 24. Insa, repriza secunda a inceput cum nu se poate mai negru pentru echipa mea, care a fost clar furata in minutul 50,  fapt vazut de toata Marea Britanie, Europa si doua treimi din Asia si America. Chiar acum 10 minute m-a sunat Razvan care mi-a spus "nu se poate asa ceva, s-a vazut clar cum Diaby n-a avut intentia sa-l omoare pe adversar, care a simulat evident". Deci, ce mai vreti, daca si Razvan, care este antrenorul mileniului in Giulesti, a vazut asta, ce vreti sa va mai spun eu, care sunt un om vesnic furat. Pai m-au furat comunistii, m-a furat Steaua lu' Vali Ceausescu, m-au furat cand eram la Corvinu', la  Dinamo, cand eram in Giulesti, m-au furat la Galata si Besiktas, apoi la Shaktar. Ati vazut si fazele din minutele 69 si 83, cand acest Phil Dowd, probabil var cu nepotii Elenei Ceausescu, a acordat doua unspe' metrii cum numa la Victoria mai vedeai pe vremuri. Este incredibil cum sunt furat intr-un asemenea hal, eu, Mircea Lucescu, dupa ce am facut atatea si atatea pentru fotbalul mondial, fotbalul romanesc la nivelul copiilor si juniorilor plus nationala. Si sa nu uit, golul de 4-4 s-a marcat dupa un corner inexistent, o minge gratuit acordata gazdelor, un 5% transformat de Dowd in 55% pentru gazde. Deci, ce pot sa va spun, in mod indirect, Manchester si Fergusonu ma fura, pe mine Mircea Lucescu, asa cum, daca va amintiti, au facut si pe vremea cand antrenam Interul, cand ne-am intalnit in Champions League. Probabil tineti mintea faza cu Andrea Ventola, gol valabil pe Old Trafford, refuzat de un alt bandit cu fluier, unu Olsson sau Fredikson, nu-mi amintesc. Ce sa mai...toti ma fura!"

Daca acestea ar fi fost sau nu declaratiile lui Lucescu din postura de antrenor la Arsenal, e greu de precizat, insa cu siguranta el nu va ajunge niciodata sa antreneze aceasta echipa. Cat despre deciziile arbitrului Phil Dowd, in opinia mea, acestea au cam fost intr-o singura directie, mai ales dupa pauza, cu cele 2 penalty-uri usor acordate, dar si cu faza de dupa golul lui Barton, cand nu l-a sanctionat mai dur pe Nolan, care a comis un gest similar cu cel pentru care Diaby a vazut rosu.