Primul meci fără Stancu

După cum bine știți, Bogdan Stancu a semnat cu echipa antrenată de Hagi, Galatasaray, iar Steaua va trebui să se descurce fără el începând din această iarnă. 


Azi echipa lui Lăcătuș a susținut primul meci din cantonamentul de pregătire din Antalya, împotriva germanilor de la Hoffenheim, care din păcate a trimis o echipă de rezerve. Steaua a arătat destul de bine în primul meci fără Stancu, dar nu se putea altfel, ținând cont de adversari. Lăcătuș a început în formula: Tătărusanu - Bonfim, Gardoș, Geraldo, Emeghara - Onofraș, Szekely, Ricardo  - Marinescu, Tănase, Bilașco. Szekely a reușit să deschidă scorul după ce a surprins apărarea adversă pe contraatac, iar Ricardo a mărit scorul la 2-0 după o învălmășeală în careul germanilor. Prima repriză s-a încheiat cu 2-0, fără prea mult fotbal. Eu l-am remarcat pe Tănase după ce a avut câteva incursiuni frumoase. 

Dacă am zis că în prima parte nu am avut parte de prea mult fotbal, nici în repriza a doua nu s-au schimbat lucrurile. Partea secundă a început cu Lungu - Onicaș, Baciu, Galamaz, Brandan - Nicoliță, Răduț, Bicfalvi, Matei, Surdu și Dică în teren. Dică a ieșit în evidență nu după vreo fază mai deosebită, ci după un cartonaș galben. Bănel a avut o fază bună, dar fără nicio finalitate. 

A doua repriză a fost cam slăbuță. Sincer mă așteptam cel puțin la un gol din partea roș-albaștrilor, dar meciul s-a terminant 2-0, scor stabilit în prima repriză. E prematur să zic că Steaua poate sau nu poate face față fără Stancu. Deocamdată echipa nu arată rău. Rămâne de văzut cum se va descruca în viitor. Eu zic că sunt destui jucători care îl pot face uitat pe Stancu printre care acest Matei - tânăr, talentat și de perspectivă.  

Lungu a avut o prestație bună chiar dacă nu a avut prea multe mingi. S-a remarcat la vreo trei faze. Să zic că în una din ele a avut noroc, după ce mingea i-a ajuns în brațe, lovind bara în prima instanță.