Dubla de vis pentru Djokovic, tripla de cosmar pentru Murray

Lui Andre Agassi i-au fost "necesare" trei esecuri in tot atatea finale de Grand Slam inainte de a-si trece in palmares primul titlu suprem. In urma cu cateva momente, la Melbourne, Andy Murray a egalat recordul lui Agassi, si cu 2 ratari la Australian Open si una la US Open atinge si el cota 3.
Trecand direct la meciul din aceasta seara, nu pot sa spun decat ca am avut o finala mult prea scurta, una in are am vazut din nou un Novak enervant de perfect in joc, iar de cealalta parte, un Andy mult prea nervos.
Ca o scurta descriere a jocului, am avut un prim set echilibrat 6-4, un al doilea incheiat clar in favoarea sarbului, 6-2 si un al treilea, si ultimul, in care Murray a cedat din toate punctele de vedere, 6-3. Astfel, Djokovic isi trece in palmares dubla la Melbourne, in timp ce Murray mai are de asteptat cel putin un an pentru a sparge gheata la Antipozi.
Glumind putin, am putea spune ca partea pozitiva a finalei a fost aparitia in loja sarbului, a bunei sale prietene, Ana Ivanovic, de departe atractia serii pentru camerele de luat vederi si implicit pentru publicul din intreaga lume.


Aici se incheie editia 2011 a Australian Open, una in care am avut o castigatoarea scontata pe tabloul feminin, Kim Clijsters respectiv o "insanatosire" a tabloului masculin, acolo unde am scapat de eternul duel Rafa vs. Roger.
In ceea ce ne priveste, sper ca editia din 2012 sa aduca mai multi reprezentanti ai Romaniei in fazele superioare, si ma refer aici la proba feminina, acolo unde avem destule talente gata sa explodeze: Alexandra Dulgheru, Simona Halep, Sorana Carstea, Monica Niculescu, Edina Gallovits, Raluca Olaru, Irina Begu, Liana Ungur, Madalina Gojnea