”Dați-mi tricoul lui Nole!”

Există și oameni triști după finala absolut ireală de la Australian Open dintre Novak Djokovic și Rafael Nadal. Unul dintre aceștia este Melissa Cook, o fană înrăită a sârbului, cea care, după finalul partidei a parcurs rapid drumul de la extaz la agonie. Astfel, imediat după ultima minge a finalei, Novak s-a îndreptat către Melissa pentru a-i atunca tricoul său de joc, numai că în ultima clipă (se vede în imagini), un alt spectator s-a întins în fața tinerei și a agățat prețiosul ”trofeu”.
”Am început să plâng, pentru că nu-mi închipuiam că ceva la care țineam ca la viața mea, tocmai îmi fusese luat de către altcineva. Am urlat tot meciul la mingile câștigate de Nole, iar la final l-am văzut pe acesta cum s-a îndreptat direct către mine” a spus tânăra de 14 ani, cu ochii în lacrimi.
În ciuda faptului că sunt șanse aproape minime ca Melissa să-și îmbogățească ”Novak Wall-ul” cu tricolul lui Nole, aceasta încă speră la o minune din partea fanului care i-a furat ”trofeul”

Iată filmulețul în care Melissa este privată de cadoul vieții: