Top 10 lucruri de făcut în timpul meciului Nole vs Rafa!

Multe de spus nu mai sunt despre una dintre cele mai intense și spectaculoase finale din istoria finalelor de Grand Slam ale tenisului masculin, cea de la Australian Open. Cu toate acestea, durata meciului dintre Nadal și Djokovic dă naștere unor idei microbiste.

Astfel, haideți să vedem un Top 10 al lucrurilor care s-ar fi putut face în fotbalul românesc pe parcursul celor 6 ore cât a durat meciul,

1. S-ar comasa efortul tuturor jucătorilor din Liga1 într-un tur de campionat. Cum spune adesea Andrei Vochin, durata efectivă a unui meci din România este foarte mică, astfel că este lesne de dedus faptul că cele 6 ore ar putea fi chiar prea mult!

2. Dinamo ar încerca vreo 6 jucători! Sau poate și mai mulți. După cum bine am putut vedea, cu Nasser Menassel Dinamo a avut nevoie de doar 30 de minute pentru a se decide, iar Joao Alves doar 3 ore în aeroport.

3. Steaua ar putea instala și dezinstala vreo 3 antrenori! L-am văzut pe Edi Iordănescu, cel care a stat mai puțin de 4 ore.

4. Am băga și am scoate la pușcărie tot lotul de arbitri plus șeful CCA și un șef de club! Nea Avram știe de ce!

5. Am audia la DNA toată Comisa de acordare a Licenței din cadrul FRF! Și l-am chema și pe Mitică de la Ligă pentru show!

6. Am avea orele jucate de stranierii români în campionatele din Vest pe un sezon!

7. Am avea orele pe care le petrece zilnic Jiji, prin telefon, la principalele televiziuni de sport din România!


8. S-ar putea ca aceste 6 ore să-i fie suficiente lui Meme pentru a se lăuda săptămânal la tv și pe facebook că el este cel mai mare manager, jurnalist, profesor, pictor, antrenor, arbitru, președinte, ștergător de parbrize și femeie de serviciu din țară!


9. Cam acesta este timpul cumulat al înjurăturilor pe care le aplică, într-un sezon, Viorel Hizo & Sorin Cârțu!


10.  Cam 6/12 se vorbește despre Steaua în presa audio-vizuală din România!