Invazia Twitter în fotbal a ajuns la un nou nivel: tricourile de joc!

În timp ce atacantul mexican al lui Manchester United, Javier Hernandez, a uimit pe toată lumea prin punerea nickname-ului pe tricoul de joc, unii dintre compatriotii săi mexicani au luat această tendinţă la un nivel cu totul nou

Astfel,vinerea trecută, clubul de fotbal din Primera Division, prima ligă din Mexic, Jaguares de Chiapas (alintați los Jaguares), a prezentat noul look, care include numărul jucătorului, nick-ul de Twitter, iar apoi contul sponsorului principal, @CervesaSol.

Iată cum au explicat decizia luată: ”Conștienți de vremurile în care trăim, unde cu toții putem sta uniți prin Internet indiferent de distanțele dintre noi, clubul Jaguar lansează diverse activități online cu ajutorul rețelei twitter (...) "În fotbal, ca şi în viaţă, 140 de caractere sunt suficiente pentru a decide de care parte a baricadei eşti” au adăugat reprezentanții ”los Jaguares”.

 Odată cu mișcarea inedită a conaționalilor săi, Javier Hernandez, care poartă numele ”Chicharito” (bob de mazăre) și-ar putea coopta coechipierii Rio Ferdinand, Wayne Rooney într-o selectă listă @RedDevils.

foto