FC Basel - Oțelul 2-1! Mai mult am tremurat decât am jucat !

Mergeam ieri pe ideea că Oțelul, acea echipă ruptă în nșpe mii de bucăți în campionat de CFR Cluj, va fi umilită la Basel, de o echipă, vezi Doamne, cu oareșce experiență într-ale Champions League-ului. Ei bine, ce să v
ezi, acel FC Basel, care cică a jucat 4 sezoane în Ligă, a fost doar o adunătură de boșorogi, gen Streller, Frei sau Huggel, care, în meciul de aseară, s-au bazat exclusiv pe lipsa de experiență a adversarului, și nicidecum pe propria lor valoare.
Din păcate, până să vadă ce echipă de pușcărie au în față, cei de la Oțelul s-au văzut conduși cu 1-0, iar în final, chiar învinși cu 2-1.
După acest meci, concluzia este simplă și cred că toată lumea este de acord cu mine: FC Basel putea fi învinsă lejer de Gaz Metan Mediaș, FC Vaslui sau, aici mă veți înjura, chiar și de loserii de la Dinamo. Spun asta întrucât e clar că elevețienii sunt cu 3 clase sub Mainz, Austria Viena sau Sparta Praga. Îmi veți spune că nici Oțelul nu e o echipă de top din România. Da, probabil că nu e, însă este un pic de Campioană a României, sau cel puțin așa spune hârtia, nu ?
Oricum, acest FC Basel - Oțelul 2-1 ne spune unde suntem, ne plasează acolo unde ne este locul, adică ultimii în grupă, și ne dă de doi lei speranță că vom învinge în retur cu 1-0!

Să vedem și celelalte rezultate de ieri:

Manchester City vs. Napoli 1-1
Mergeam ieri pe un 3-1 în favoarea englezilor, însă jocul m-a făcut să regret decizia. Italienii, adică uruguayenii și celelalte nații de la Palermo au făcut în joc perfect, și cred că meritau chiar victoria.

Villareal vs. Bayern Munchen 0-2
Nemții s-au impus într-un mod absolut meritat în Spania, fără să forțeze prez mult și arată că sunt o forță în Europa. E logic, finala e la ei acasă! La acest meci am pronosticat un 1-2 echilibrat.

Lille vs. CSKA Moscova 2-2
Francezii au jucat, rușii au egalat, cam așa s-ar caracteriza meciul din Franța. S-a demonstrat că 2-0 e un scor periculos, uneori devine 3-0 (ca la Mediaș) alteori 2-2. Aici am prins remiza (am zis 1-1)

Inter vs. Trabzonspor 0-1
Turcii de la Trabzon reprezintă un fel de Danemarca de la Euro 92, ei fiind chemați de pe plajele din Antalya să joace în Ligă în locul corupților de la Fenerbahce. Au fost așa de relaxați că i-au învins pe cei de la Inter chiar în Italia. Aici am pronosticat eronat 2-1.

FC Basel vs. Oțelul Galați 2-1
Atunci când se întâlnesc două echipe slabe, în mod logic câștigă cea mai puțin slabă.

Benfica vs. Manchester United 1-1
Dacă City face un egal, hop și United. Din rezumat, Benfica a fost echipa mai aproape de victorie. Eu am prognozat, tot eronat, 3-1 pentru United.

Dinamo Zagreb vs. Real Madrid 0-1
Arțăgoși croații de la Zagreb, care au ținut în șah aproape o oră de joc trupa super-ofensivă a lui Mourinho din acest start de sezon. Speram la un 1-4.

Ajax vs Lyon 0-0
Meci super-echilibrat la Amsterdam, din care a ieșit un 0-0 conform cu ostilitățile din teren, și nu un 2-2 deschis cum speram eu.



foto