Barcelona - AC Milan 2-2! Un egal pe care-l obții odată în viață!

Spuneam ieri dacă Barcelona va juca serios, Milanul nu va scăpa fără patru boabe. În schimb, dacă va juca la relaxat, va învinge numai cu 2-1 sau 3-2. Înclin acum spre o usoară schimbare a opiniei, întrucât Barcelona nu s-a forțat deloc, și cu toate acestea putea să înscrie cu ușurință 4-5 goluri în poarta italienilor.
Poate că cine nu a privit meciul este tentat să creadă că ambele echipe au jucat un fotbal deosebit, cu faze de poartă în cascadă, însă nu e deloc așa. Italienii lui Massimiliano Allegri au fost cei care au interpretat perfect rolul autobazei, în timp ce Barca a continuat același joc obișnuit, și pe alocuri plictisitor, de tiki-taka.
Faptul că în loc de 5-0 s-a terminat 2-2 a fost rezultatul unei pure întâmplări, Milanul atacând doar 2-3 minute din 94. De apreciat pentru italieni este eficacitatea: 2 șuturi - 2 goluri, o ocazie-2 goluri.
Una peste alta, meciul n-a reprezentat decât o încleștare fără miză, sau, din perspectiva italienilor, o remiză cât 5 victorii, pe care au dreptul să o sărbătorească până în retur. Sunt sigur, și nu cred că sunt singurul, care crede că dacă acest meci s-ar mai juca de 10 ori, Milanul n-ar mai obține niciun egal.

Să vedem acum toate rezultatele de ieri și pronosticurile pe care le-am ”mirosit”:

Genk vs. Valencia 0-0
-
eu am fost în zonă cu un 2-3 mai paralel decât 2 drepte.

Chelsea vs. Leverkuse
n
2-0
- aici am prins victoria gazdelor și direrența de goluri, 3-1

Olimpiakos vs. Olimpique. Marseille 0-1
- din nou ”aproape” cu un 2-2 visător

Borussia Dortmund vs. Arsenal 1-1
- am nimerit doar numărul golurilor, 0-2

FC Porto vs. Sahtior 2-1
- YES! 100% inspirat! Scuze Luce!

APOEL vs. Zenit 2-1
- știu, antrenorii italieni, alias Spalletti, sunt adevărate nulități, 0-2

Viktoria Plzen vs. BATE Borisov 1-1
- eu am zis 1-2, fail!

FC Barcelona vs. AC Milan 2-2
-
eu am zis 4-1, am nimerit doar evoluția, nu și rezultatul

foto
Link