Petiție: România - Sudanul de Sud pentru inaugurarea Național Arena!


România trebuia să debuteze pe noua bijuterie a fotbalului românescm adică Național Arena pe 10 august în compania selecționatei similare a Argentieni... Driblingurile lui Messi și ai lui ar fi fost deliciul pentru care iubitorii fotbalului au plătit între 15 și 50 de euro pentru un bilet în tribunele noului stadion național. Ar fi fost prea frumos ca Argentina să onoreze un amical cu România. Nu știu care a fost exact motivul sau motivele pentru care federația sud-americană a refuzat deplasarea în România, dar cu siguranță nu s-ar fi întâmplat așa ceva dacă în locul României s-ar fi aflat Germania, Portugalia, sau mai știu eu ce țară. În fine, n-o să jucăm cu Argentina, dar cu cienva trebuie să jucăm. Portugalia a picat că are un „amical de lux” cu o forța europeană. În fine, s-au căutat mai multe variante și s-a ajuns într-un final la... San Marino, nici mai mult nici mai puțin decât, cea mai slabă națională clasată în FIFA/Coca-Cola World Ranking... 


Și m-am gândit eu așa, dacă tot trebuie să se scrie istorie la inaugurarea Național Arena de ce să nu se scrie și să jucăm cu... Sudanul de Sud? Nu știu dacă au echipă de fotbal, dar încropesc ei ceva acolo. Cred că se găsesc vreo 18 desculți, de fapt, vreo 13 - două rezerve le sunt suficiente. De ce am zis că se scrie istorie? Pentru că Sudanul de Sud este cel mai nou stat apărut. Abia ce și-au câștigat independența (9 iulie) și astfel nu doar Național Arena este inagurat, ci și fotbalul sud-sudanez. 



Eu zic că sud-sudanezii au timp suficient până pe 10 august să adune niște oameni.