Microbismele Etapei 20 !

In aceasta etapa s-a ales pulberea de toate asa-zisele, "echipe galonate" ale fotbalului romanesc, intrucat praful s-a ales ceva mai devreme. Apropo de aceste echipe, am avut nefericirea sa ma trezesc luni dimineata pentru a vedea meciul din Ghencea si, pentru ca am decis sa privesc cu vocea comentatorilor pe fundal (desi nu se face asa ceva cu crainicii romani), l-am auzit pe Bogdan Socol repetand la infinit sintagma cu "super-puterile fotbalului romanesc, Steaua-Dinamo-Rapid". Imediat dupa ce l-am auzit, am primit o tripla lovitura: golurile Brasovului, caderea internetului si, nu in ultimul rand, somnul matinal.
Revenind la meciurile etapei cu numarul 20, am avut urmatoarele scenarii:

Unirea Urziceni - FCM Tg. Mures 0-1
Se alege graul de neghina! Mai bine sa avem in Liga I o echipa mica si entuziasta, decat un hibrid dambovitean de prost-gust!
Dinamo - Pandurii Tg Jiu 2-2
Nu tot ce zboara se mananca, nici Pandurii nu e Sportul si nici Gabi Popescu nu e Petre Grigoras.
Otelul - Rapid 1-0
Sumudica n-are talent! Rapid n-are buget! Plansu lu Georgel n-are efect! Concluzia: Rapidul o are mica...sansa de Liga!
Gloria - Sportul 1-0
Intr-o lume a Sportului decedat, normal ca exista viata dupa Moraes! Adios muchachos!
CFR Cluj - Poli Timisoara 1-2
Greu la deal cu boii mici sau mai bine zis, cu romanii de doi lei! Zicu=CFR+Ardealu' secuiesc!
Gaz Metan - Astra 0-0
Hateganu' si ai lui au adus punctu' Gazului! Bratu? Cine-i asta ? Cureaua lata ?
Steaua - FC Brasov 0-3
Daca nu se prezentau, tot 0-3 pierdeau si cu Lacatus ramaneau! O bila alba pentru prezentare! Restul? In genunchi!
U Craiova - Victoria Branesti 1-1
Unde dragoste nu e, a retrogradare miroase! Pazea, oltenii se indreapta vertiginos spre valea plansului!
FC Vaslui - U Cluj 2-0
De ce sa-ti faci sanie daca n-ai zapada; de ce sa-ti cumperi barca daca n-ai mare; De ce sa-ti faci stadion daca nu ai echipa ?

sursa foto