Avem "Fotbalită" și nu ne doare!

Da, ați auzit foarte bine, încetul cu încetul vom suferi cu toții de aceasta boala numita "Fotbalită". Poate că ar fi trebuit să spun din ”minut în (cu) minut” vom suferi de această boală, deoarece suna mai in temă. Oricum, revenind la acest fenomen, trebuie spus ca , acest ”virus” Fotbalită nu doare, dar îi înțeapă bine pe cei prezenți ca personaje principale în interiorul său. Au simțit-o pe pielea lor: Mutu, nea Riciu, toata Liga 1 și mulți alți ”eroi” din sport care s-au jucat cu focul.
Lăsând la o parte toate epitetele, metaforele, personificările și alte chestii estetice, trebuie spus ca minutcuminut.blogspot.com a fost înghițit de fotbalită.com, toată transformarea fiind regizată de el și numai el: Claudiu Bancu.
Așadar, dacă v-ați scârbit de orgasmele din pesepe sau de țâțele cu sau fără implanturi din ro.sport, puneți mâna și tastați http://www.fotbalita.com/
În încheiere, să nu se creadă ca am venit la 'nou-născut' cu mâna goală, am pregătit și un moment artistic. În rolurile principale, el, ea și fotbalita:

Publicitate!

-Buna ziua!
-Sara bună!
-Ce ai ?
-N-am.
-Ti-e rău?
-Da, cre’ că !
-Suferi de apendicită?
-Nu, nu cred.
-Ai cumva conjunctivită?
-Neh!
-Sau poate amigdalită?
-Nu frate!
-Da’ ce-ai soro?
- Am FOTBALITĂ!!

Atentiune! Fotbalită, un produs online de cea mai buna calitate.
Pentru informații suplimentare, nu consultati doctoru’ că cere șpagă, ci consultați-l pe Claudiu sau vizitați http://www.fotbalita.com/.

PS. A fost primul meu articol scris cu diacritice in microbisme.com (fostul onyewu).