"Las-o ba, ca merge asa"...parca nu mai e parerea mea

Au trecut iata putin peste 48 de ore de la marea/mica (in functie de unghiul din care privesti) performanta a tricoloarelor noastre de la Campionatul European de handbal din Danemarca si Norvegia. Dupa cum bine stiti cu totii, Romania s-a clasat pe un onorant loc 3, dupa Suedia (...noastra cea de toate zilele negre) si, bineinteles, Norvegia, o echipa puternica din toate punctele de vedere.
In ceea ce priveste modul in care a fost interpretata aceasta clasare pe podium, am vazut fel si fel de titluri in presa, care mai de care mai bombastice, de genul: "Bronz de Aur", "Performanta uriasa". In opinia mea, nu exista niciun dubiu, DA, fetele merita toate laudele pentru locul 3. Daca am privi trecutul, in care n-am venit cu nimic in desaga de la Europene, dar, mai ales, daca am privi starea in care se afla sporturile de echipa din Romania, ar fi trebuit sa titram sus si tare "Fetele de aur de la Europene".
INSA, as vrea sa privim un pic si ceea ce, pe de alta parte, ne si roade si cred ca foarte tare. Sunt sigur ca, pe langa bucuria castigarii acestei medalii de bronz, in memoria tuturor iubitorilor de handbal, revin mereu si mereu scenarii din trecut, cel apropiat. De exemplu, intrebarea majora ar fi: de ce am clacat in semifinala cu Suedia? De ce tocmai acum, cand aveam toate atuurile din lume sa invingem aceasta Suedie care nu reprezenta nimic in handbal? Cred ca este o intrebare care le chinuie si le va chinui si in viitor pe fetele noastre. Asta cel putin pana la viitorul turneu final.
Iata de ce, acest amanunt "Suedia", ma impiedica sa fiu pe deplin multumit de aceasta stare de spirit generala "Las-o ba, ca merge asa pe locul 3" De ce nu mai sus?
Asadar, ceea ce ziceam in articolul trecut Romanul s-a nascut outsider: Romania-Suedia la handbal este exemplul avea sa se adevereasca pe deplin si in Finala Mica. Reteta: Romania vs Danemarca+public+teren propriu+un moral ceva mai bun+previziuni = Romania outsider vs Danemarca favorita clara.
Sa ne rugam ca pana la urmatorul turneu final Suedia va deveni o Superechipa, si, in cazul in care ne vom intalni cu ei, sa fim noi "ousiderii"....Hai ROMANIA!


PS. PS. Mai sunt 10 zile pana la Marea Gala. Nu uitati sa votati 'Splendizii Anului 2010'