Gaz Metan în Europa League

Am ajuns s-o văd şi pe asta! Gaz Metan în Europa League. Dacă mi-ar fi zis cineva acum câţiva ani că Gaz Metan va juca în Europa League i-aş şi fi zic că s-a lovit extrem de rău la cap. Mie îmi vine cam greu să cred chiar şi acum că Gaz Metan o să joace în Europa. E incredibil parcusul gaziştilor din ulimii ani, şi mă refer la ultimii 5, 6 ani. Ţin minte că explodam de bucurie când sport.ro transmitea un meci de-al Gazului din Diviza B, iar acum o să-i văd jucând într-o cupă europeană. Sincer, chiar mi-e greu să realizez cât de mult se pot schimba lucrurile în fotbal în decursul a câtorva ani dacă ai oameni dedicaţi şi pasionaţi de ceea ce fac. Cel mai mare merit se îndreaptă evident către Cristi Pustai. Eu consider că el este principalul artizan al acestei echipe. Probabil unii dintre voi o să daţi vina pe noroc pentru acestă realizare, dar eu zic că a fost mai mult decât noroc. Evoluţia gazului a fost una treptată şi pe undeva normală, poate chiar logică dacă ţinem cont de faptul că mecanismul formaţiei nu s-a modificat aproape deloc în ultimul timp, ci a fost doar consolidat. Nu ştiu dacă echipa ar fi fost mai bună sau nu cu Bud şi Curtean, dar important e că şi-a atins un obiectiv, care la un moment dat părea imposibil de atins. E adevărat că medieşenii au beneficiat de eroriile (că altfel nu le pot spune) făcute de Timişoara, dar fără punctele acumulate nu ar fi ajuns pe locul 7. Important e că jucătorii au luptat chiar dacă locul 6 era compromis. În fine, tot ce îmi doresc acum e ca Gaz Metan să ajungă cât mai departe în Europa. Ştiu că e cam greu de ajuns în grupe, dar măcar în play-off să joace.

Despre finlandezii ăştia de la KuPS nu ştiu ce să zic. E pentru prima dată ce aud de ei, şi sper să fie şi ultima. N-am nicio emoţie pentru Gaz Metan în manşa asta dublă. Emoţii poate pentru debut şi doar atât. Sper să nu mă înşel şi să ne trezim cu surprize. România are nevoie de puncte pentru coeficientul de ţară pentru că în ultimele sezoane au cam lipsit performanţele. Nu ştiu ce pretenţii putem avea de la o echipă, să-i zicem mică, cum e Gaz Metan, dar trebuie exploatate toate oportunităţile.