De unde numele de "onyewu" ?

Fara indoiala ca "onyewu" este un nume cel putin ciudat la care, sincer sa fiu, m-am gandit in criza fiind de alte nume. Este un nume care imi reaminteste de cainele meu din Romania, un caine UNIC, cel putin prin prisma numelui sau, pe care l-a primit in 2006 pe perioada CM de fotbal din Germania. Imi amintesc de faptul ca eram si atunci intr-o criza de nume. Nu de bloguri, ci de caini. Era prea banal sa-l numesc Rex, Nero, Balan, sau, stiu si eu, orice alt nume comun de caine, fapt pentru care m-am decis sa-i pun un nume deosebit, special, iesit din comun. Fiind CM de fotbal, urmaream meciurile zi de zi, iar dintr-o data mi-a venit stralucita idee de a cauta un nume de fotbalist pentru micutul meu no-name catel. Si ziua cea mare a sosit. Era un meci USA vs. Italia, iar numele nu pareau a fi potrivite pentru un caine, cel putin nu cele din tabara italienilor. Totti, Del Piero, Nesta sau ceilalti nu pareau a fi nume ideale. Ce sa mai zic de "Buffon", deci chiar nu-mi puteam jigni cainele :)). De partea cealalta la fel: Donovan, Dempsey erau nume mult prea nepotrivite. Poate ca un Beasley suna bine, dar totusi nu l-am ales deoarece a venit momentul 0 al meciului. Nu e vorba de golul americanilor in poarta lui Buffon, ci de prezenta in defensiva USA a unui oarecare Oguchi Onyewu. A fost "dragoste la prima vedere" pentru acest strange nume de om. Instantaneu mi-am zis ca este un nume pe care orice caine si l-ar dori scris pe cusca sau pe lesa, depinde de situatie. Intre timp realul Onyewu a devenit un fotbalist foarte cunoscut, evoluand in ultimii ani la cluburi precum Standard, Newcastle sau AC Milan (prezent). Asa sper sa devina si acest blog. Poate nu de nivelul AC Milan, ci macar de un Standard...