Cu autobuzul la maraton!

În timp ce unii sportivi recurg la mijloace extreme pentru a câștiga unele competiții, precum consumul de substanțe interzise, un atlet din Anglia a recurs tot la un lucru interzis, însă nu la o substanță, ci la un ”mijloc de transport”.
Conform publicației Sunderland Echo, un alegător care participa la maratonul Nordului Anglie și care a încheiat competiția pe locul 3, a admis că ultimii zeci de kilometri i-a ”alergat” într-un autobuz.
Rob Sloan a fost observat duminică de către un grup de oameni urcând într-un autobuz, cu 32 de km. înainte de finish-ul maratonului Kielder.

Deși a ajuns primul la sosire, Sloan a preferat să se ascundă în spatele unui copac până la trecerea primilor doi competitori, după care a început și el să alerge, ”încheind” cursa pe ultimul loc de pe podium. Astfel, din cei 42 de km ai cursei, Sloan a alergat doar 10, restul de 32 fiind parcurși în autobuz.

Înițial, Sloan a primit de la organizatorii concursului medalia pentru locul III, însă ulterior, după ce a fost pus față în față cu ceilalți competitori, care ”nu l-au văzut alergând”, i-a fost retrasă distincția.

Cel mai vehement la adresa lui Sloan a fost atletul care s-a clasat al 4-lea, Steven Cairns: ”Imediat după ce am terminat cursa mi s-a spus că sunt pe locul 4, la care eu ”Al patrulea ?!”, dar cine a fost al treilea?! ... Apoi mi-a fost indicat Rob Sloan, care deja dădea interviuri pentru un post local de televiziune. L-am intrebat daca m-a depasit, iar el mi-a raspuns cu nonsalanta DA"

”Domnul Sloan a recunoscut că a trișat și și-a cerut scuze pentru confuzia pe care a realizat-o”
, a declarat directorul competiției, Steve Cram.